Det är ändå lite UNDERBART!!

Ut i vindjacka och gympaskor.
Solen lyser, fåglarna kvittrar, blommorna blommar, det kommer svaga ljumna vindar.

Men vänta nu lite!

Vad hände med den buffliga vinterjackan, snöskorna, vantar, mössa och den stora góa halsduken?
Den gnistrande snön, den tysta skogen och dem kalla hårda vindarna?

Nä, här nere i Höllviken har vi inte precis en traditionell julafton med mycket snö. Istället kör vi på en lite varmare jul. Jag befinner mig ju trots allt på Sveriges sydligare breddgrader ;) eller?

Fast än jag tycker att julafton ska se ut allt annat än så som den gör i år är jag inte ledsen över det!
Jag ser det helt enkelt som en liten uppvärmning till Gran Kanaria ;D

Trots att det inte riktigt är julväder så får jag snart kila iväg och slå in testen av julklapparna.

Ni får ha en riktigt bra jul :D

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0