Disney trapped..

Är helt inne i en Disney-period just nu..
Ja, kanske inte helt normalt för en 19-åring, men har man barnasinnet kvar så har man haha..

Igårkväll satte vi igång Hercules, åt en massa popcorn, drack julmust och åt pepparkakor.
Så himla mysigt hade vi det, jag och min bror.
Undertiden som vi kollade på filmen tänkte jag på det, jäklar vad mycket sång det är i filmerna.. Vad dem än gör i filmen så ska dem sjunga en liten trudelutt.. Inte konstigt att så många barn vill bli sångare.
Anyway..
Efter Hercules pallade inte min käre bror mer så jag såg Dumbo själv innan jag skulle sova. Ändå sjukt dryg film, hehe, vacker men dryg..

Ikväll är det dags för Skönheten och Odjuret.
Funderar på om jag ska sätta igång den eller inte, för iallafall när jag var liten var jag jätterädd för den, likadant med Anastasia.
Och det är den två filmerna jag har... Hahaha.
Men har bestämt mig, Skönheten och Odjuret blir det!

Imorgon ska jag ta med mig Ruff på en morgonpromenad till Konsum så jag kan handla grejer till lite julmys och lite ätliga julklappar. Tänkte göra saffransskorpor, karamell-kola och Mozart kulor.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: EA

Disneyfilmer är underbara! Själv gillar jag anastasia jättemycket, tycker att det är spännande med de historiska inslagen och verklighetsförankringen. Lycka till med julbakandet och myset!

2011-12-21 @ 10:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0