Klistrigt under fossingarna

Hela kvällen har spenderats med helsingborgarna i (rätt obvious) Helsingborg. Det har varit den årliga mini firandet av jul med mycket julmat och julklpappsspel.
Lika mysigt varje gång!
Detta året fick jag en ljuslykta. Själv gav jag bort tre skålar med olika sorters julgodis som jag själv gjort.
Det blev en positiv respons på min karamellkola, vilket gillas stark, blir så himla glad när folk gillar vad jag gör :)

När man kom hem möttes man av ett klistrigt golv och en stark öl-fylle stank.
Japp lillbrorsan har haft fest...
Så efter kvällsrundan med Ruffemannen blev det att sätta sig i bilen och köra ner till Ljunghusen för att hämta hem den lille mannen. Japp, där i kusinens stuga var det fest, tog ett tag innan jag hittade broder min men fick hem honom utan protest, snarare tvärt om, han var glad att slippa cykla hem.

Inte nog med det, nästan allt mitt julgodis jag gjort var borta när jag kom hem, men det gjorde inte så mycket när jag möttes av min brors kompisar som älskade det! Haha, så söta dem är, trots att dem ätit upp allt mitt julgodis..

Nu ska jag tagga en god natts sömn innan det är dags för nya tag imorgon!

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0