My day

Yeah!

Har haft en underbar dag idag. Allt har varit sååå perfekt.

Började med en runda i skogen och på stranden med Emme, Bella och Ruff. Myyyys var det.
Efter promenixen begav jag mig till gymmet och hade vääärldens härligaste träningspass!
Sedan åkte jag hem, duschade och fixade mig innan jag begav mig hem till Karro för att byta bilder.
Det blev lite hopsättning av Karros ny-inköpta IKEA-bord, snackis, en vända till stan med middag på Pronto, godis inköp på Hemmakväll och en kvällspromenad med Ashley.
Nu sitter jag hemma i sängen och tänker på allt jag ska göra imorgon!
Tvätta, träna, sy in klänningar, städa rummet, träffa Josefine och se på tre avsnitt av DHW.

My day in pictures





Hoppas ni haft en bra tisdag!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0