Sängen

Nu har jag landat i sängen.
Känns bra, men mår skit, efter att ha tryckt i sig en massa jordnötter. Varför varför va jag tvungen att göra det? Haha. Visste att jag skulle må skit sen, men det va gott för stunden. Att jag aldrig lär mig!... För detta va ju ingen engångsföreelse, och det var ju inte första gången heller haha. Aja, vissa saker lär man sig bara aldrig.

Nu åter till julklappsletandet.
Har hittat några få saker jag kan tänka mig i julklapp :)
Det första; en onepiece. Jag har tyckt att dem är otroligt fula och att jag aldrig skulle sätta på mig en sådan. Men efter att jag provade en i 45*c värme i Turkiet så har jag bara velat ha en och ångrade mig som in i att jag inte köpte den då..
Det andra; ett halsband som man alltid kan ha på sig. Hade en månadssten innan i en silverkedja som jag fått av min bror i julklapp för många år sedan, men den är nu mera spårlöst försvunnen..
Det tredje; en bra kamera. En systemkamera som inte är klumpig. Älskar att vara ute och fota, men det är inte kul när man måste fixa alla bilder i redigeringsprogram i datorn för att dem ska bli bra..

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0