Suck, nyår ännu en gång..

Vaarför är det alltid såhär?
När man väl har planer på vad man ska göra på nyår så kommer alla till en och vill hitta på något, men när man inte har några planer så har alla andra redan planerat annat..
I år är ett sådan år då jag redan har planer på vad jag ska göra på nyår, eller rättaresagt, jag har inget val att följa med till Gran Kanaria, men jag klagar verkligen inte för det ska bli hur skönt som helst!
Grejen är bara den att nu kommer alla och frågar mig vad jag ska göra, om vi inte kan hitta på något, om jag inte kan a fest, om jag vill med på fest osv..
Förra året var en liten annorlunda nyår, då planerna blev väldigt "hip-som-hap" och det slutade med en katastof-middag här hemma, men kul hade vi!
Kunde inte alla dem som inte kunde komma förra året, frågat mig om jag skulle ha fest som förra året, då hade det blivit en riktigt stor nyårsfest.
Synd nu bara att alla kan detta året men inte jag..
Aja, det får vi väl ta nästa år ;)
Om jag är hemma.. Det vet man ju aldrig!

Vad ska ni hitta på på nyår?

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0