Time is just flying away!

img_0992 (MMS)

Kolla! Detta var balen innan studenten. Se så liten jag ser ut, och det är ändå inte bara mer än ett halvår sedan. För att vara precis, så är det exakt ett år sedan. Som tiden flyger iväg! Och vad mycket jag har hunnit med fast än jag inte egentligen har gjort så mycket mer än att jobba och vara hemma o lulla. Ja tiden går fort när man har kul. Det är precis vad jag har haft, inte bara dessa sex månaderna, utan även hela detta året, och än är det inte slut! Samtidigt som jag önskar att detta året aldrig ska ta slut, så ser jag fram emot ett nytt år. Ett år som ska invigas med champagne (dock absolut intr lika mycket som förra nyår..haha), i solen, vid poolen och i ett annat land. Dem första sekunderna, minuterna, timmarna och dagarna kommer spenderas med nära och kära i ett äventyr som sent kommer glömmas. Jag ska göra mitt kommande år till mitt absolut bästa år! Jag ska göra exakt allt det jag vill, precis när jag vill. Jag ska inte låta någon stå i vägen för mina drömmar, mina drömmar som 2012 ska bli verklighet! Men innan det nya året har jag mycket kvar att hitta på. Jag ska fira jul, jag ska julbaka, jag ska se det snöa, jag ska förhoppningsvis få åka snowboard, jag ska duka upp julbord och sist men inte minst; jag ska njuta av dem sista dagarna på året och njuta av dem dagarna som passerat. PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0