Det var värre, jag tog en kula för dig och fick lögner tillbaka

Även om jag väldigt ofta skriver mina blogginlägg utan personers namn är det nog väldigt lätt att lista ut vem dem är om man känner mig, eller umgås med mig. Grejen är den att jag vill oftast att den som det handlar om ska läsa inlägget och förstå att det just är den personen. Oftast märker jag att den personen det handlat om läst inlägget, då den beter sig på ett visst vis, smsar, mailar eller ringer mig och frågar saker om det jag skrivit, men aldrig, aldrig kommernterar den personen på bloggen. Jag tror det beror på att den personen inte vill att andra ska vet att det handlar om just den. Grejen är den att alla som känner mig redan vet vad jag skriver om. Det kanske inte är så klockrent och molnfritt första sekunden efter man läst det, men efter ett tag inser nog de flsta vem jag snackat om. På något sätt känns det jäkligt skönt att inte skriva ut namnen för då är det ändå lite "mistery" över det hela, men i vissa lägen blir det väldigt svårt att skriva en text utan att skriva ut namnet.

Just nu finns det en grej som stör mig, väldigt mycket, det började störa mig för ca 30minuter sedan. Riktigt irriterade är det, och jag vet inte varför denna personen gör just såhär, vad är det du vill egentligen? Det är min stora fråga, vad vill du? Trodde vi va klara med allt. Tydligen inte, eller gör du detta bara för att jävlas?

Nu ska jag iallafall gå ner till TV:n och kolla på de sista minutrarna av filmen som mamma och pappa ser på

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: linda

hej Carolina!

Jag tycker att din blogg är jätte bra. Du skriver så kloka saker, men ändå på ett roligt sätt! Min pojkvän dumpade mig för en annan efter en resa då vi varit tillsammans i mer än ett år, och jag kan verkligen inte komma över honom. vad tycker du att jag ska göra? Du brukar skriva så peppiga saker så jag tänkte att du kanske kunde hjälpa mig..

2011-02-16 @ 16:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0