Det värmer!

Åh, jag blir så glad när det är folk som skriver att de gillar min blogg! Trodde bara det var folk som känner mig som läser min blogg, så det är rikitgt kul att höra att det är andra som läser den också!

Så imorgon bär det av till London och jag är övertaggad! Ska bli rikitgt roligt och mysigt. Bara jag och mamma, en rikitg "mor & dotter resa", alla åker iväg med sina mammor, och som jag fick tjata innan vi bokade denna resan. Mammas kommentar innan var "men det är synd om Oscar (min bror) och pappa".. Eftersom man är familjen Lundh så sker allt i sista sekund.. Varken jag eller mamma har packat än, och känner jag oss rätt kommer vi slänga ner det sista i våra resväskor imorgonbitti, precis innan vi åker hemifrån.

Liksom alla andra dagar är min skoldagar bestod även denna av en fyra timmars lång håltimme. Det som skijde denna från de andra dagarna är att jag hade så himla roligt! Jag skrattade nästan helatiden, kalla mig psyko men jag kunde inte hjälpa det, tror det berodde på att jag är rikitgt trött?

Hur som helst så ska denna kvällen spenderas med Marcus, då han kommer hem från Berlin idag, ska bli riiiktigt kul att träffa honom! Vi ska kolla film och sedan blir det nog packa resväskan för min del.

Nu ska jag plocka fram lite att äta till ikväll.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0