Just my luck!

Vaknade nyss, men va uppe innan och letade efter min plånbok till pappa, då jag hade pappas Preemkort. Kunde inte hitta den, den fanns inte någonstans! Efter att jag hade tänkt efter lite och pappa hade slängt in sig i bilen och kört iväg till jobb kom jag på! FAN! Igår när vi kommit hem från Ullared så slängde jag allt skräp i soptunnan utanför huset, slö som jag är så orkade jag inte gå de där tre meterna till bilden igen och hämta plånbok, telefon och det jag handlat. Så jag tog allting samtidigt som jag tog godispapppret och pappersmuggarna från bilen och slängde det i soptunnan. HOPPSAN!! Där råkade jag nog slänga plånboken också!! Snacka om att ångesten kom snabbt när jag insåg att de precis tömt soptunnan... Då var klockan 7 på morgonen, vad kunde jag göra? Ja det fanns inte mycket att göra, körkortet, 200kr, CSNkortet, H&Mkortet, Bankkortet, allt va borta!

Efter att ha somnat om och sedan blivit väckt av massa sms och ett telefonsamtal började jag täönka igen.. Vi flyttar alltid soptunnan till slutet av våran uppfart för att sopgubbarna lätt ska kunna ta den. Kanske, kanske hade min plånbok hamnat utanför soptunnan och landat på marken där uppe på uppfarten, där soptunnan brukar stå? Snabbt som tusan sprang jag ut och där låg den! Min älskade plånbok!!! WIIIIIE

Nu ska jag snabba mig lite för om 30min kommer Lina och hämtar mig.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0