Let go!

Det nya schemat i skolan kommer göra mig till en mentalpatient.. Håltimme i 4timmar vaaaarje dag, det är inte okej! Näst sista lektionen efter de där 4timmarnas håltimme var jag sådär lagom flummig och skrattade åt ALLT! Den läraren tycker verkligen inte om mig.. Med tanke på att det är samma lärare som jag råkat kasta suddi på innan och lyckats komma försent (enligt mig prick när vi började) på ganska många av hennes lektioner har hon nog all rätt till att "inte gilla mig"..

Jag vet att vissa saker måste man bara släppa. Men jag är en sådan tjej som har jag rätt så har jag. Jag kämpar in i sista för att det ska bli som det ska vara. Dock trodde jag aldrig att det skulle bli såhär. Är detta kanske en sådan sak man bara ska släppa och glömma?

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0