Made my day..

Usch!! Nu längtar jag bara tills mammsi kommer hem från Syd afrika så man kan få saker gjorda! Sålänge är jag en liten extra mamma här hemma...

Skulle träna igår, men jag hade en känsla på mig att mitt träningskort gick ut snart, så jag ringde till FT för att höra om det fortfarande fungerade. Det gjorde det alltså inte.... Så det blev att ta på sig löparskorna och springa lite. Grejen var den att jag inte har sprungit på att bra tag och deeet märktes! Shit vad kass kondition jag har!!! Efter halva rundan (3km) var jag helt slut och hade håll som in i.. Sorgligt... Hahah, men det ska det bli ändring på, om några veckor springer jag som innan! Dock måste jag fixa träningskort!!

Är det någon som har förslag på frisyrer? För jag är så in i h* trött på mitt hår..

Nu ska jag ut med Ruff, sedan blir det att köra till skolan! Ha det gött

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0