Snart har alla körkort

Och så hoppade man träningen idag för att äta middag hos farmor och farfar! Oxfile och potatis har redan paxat en plats i min mage.. Mums vad gott det ska bli! Får se om jag orkar ge mig ut när vi kommer hem, ha dock inga höga förväntningar på mig idag.. Haha, trött som in i. Försov mig i morse och sedan smsade Cassandra att hon försovit sig, så smsade jag Lina och då hade hon också försovit sig. Vad är sannolikheten att alla i samma grupparbete försover sig samma dag till samma ämne?!

Nu ska jag snart köra iväg och hjälpa till med middagen! Innan jag sticker ska jag bara passa på att gratta min kära kusin som kämpat som en galning för sitt körkort... Så GRATTIS CALLE!!

Lite gammal bild... Men hittade ingen annan!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: Arnolea

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-07-15 @ 08:22:43
URL: http://arnolea.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0