Toppen av ett isberg som sakta smälter..

Nu har jag hunnit vara i skolan, haft föredrag i Lund, fikat i Lund, varit på ICA 3gånger, blivigt utelåst i Höllviken, fikat på Toppens parkering i Höllviken, lagat och ätit sallad, tagit en runda till Skanör, kollat TV och nu ska jag snart bege mig till Malmö för att hämta pappa..
Händelserik dag där inte allt gått min väg om man säger så..
Meeen så har vi morgondagen, då jag ska åka snowboard på Vallåsen med skolan! Kommer bli skitkul, längtar som in i! Dock måste jag bara fixa lite innan.. Har inte fixat något, -As usual!

Svensk maffia, ett program för Linis kanske?

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: Linis

Ska du säga! Du ser ju också på det :(

2011-02-10 @ 21:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0