Alla hjärtansdag

Då har den gulligaste dagen på året nått oss igen. För idag är det alla hjärtansdag. Jag har inte så stor koll på datum och så, men förra året vet jag att jag jobbade på alla hjärtansdag och att på fredagen va alla på skolan helt hispiga över denna dagen. Folk som var signglar deppade för de inte hade någon, och för vad de skulle göra på denna dagen där "alla utom jag har någon". De som var tillsammans med någon irrade runt och frågade folk vad de skulle köpa och vad de skule hitta på med sin käraste. Skolan hade fixat "kärleksdag" där man spelade Celine Dion över hela skolan och hade kärleksspel ute i matsalen, folk hade "singel" eller "upptagenband" runt handleden.

Eftersom jag aldrig varit tillsammans med någon under just alla hjärtansdag så brydde jag mig inte särskilt mycket. Jag minns att jag tyckte det var kul att se hur mycket folk verkligen anstängde sig inför denna dagen, de var liksom i en annan värld eller vad man ska säga. Sen kommer jag ihåg att det var skönt att jobba den dagen.

Detta året kom jag på att det var alla hjärtansdag, som igår, då jag jobbade och jag skulle skriva in mig när jag kom. "Oj, det är alla hjärtansdag imorgon" Så snabbt tiden går!

Hur som helst är jag sjukt taggad till torsdag nu!! Ska bli riiiktigt roligt

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0