Don´t lie

Blev nyss medlem i gruppen "Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen". Det är så himla sant! Namnet säger allt, jag vill inte höra någon lögn, för förr eller senare blir man bara sårad och den som berättat lögnen sätter sig själv i en knivig situation, där man kanske måste berätta en till lögn för att komma ur den första lögnen. Tillslut är det svårt att tala sanning. Därför är det bättre att säga sanningen direkt, även om sanningen kan svida så är det bättre än att ljuga...

Ja, nu var snart även denna dagen över och jag har varit helt inställd på att jag skulle hem till en kompis idag på fest, men det blev tydligen inte så. Så nu sitter jag här hemma och funderar på vad jag ska hitta på ikväll... Förslag?

Snart är iallafall mina och mammas kanelbullar klara, det ska bara in i ugnen. Sen blir det nybakade kanelbullar och mjölk -MUMS!!

PUSS PÅ ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0