Drömmar, antingen svävar man på moln eller så ser man det hemskaste man någonsin upplevt

Shit! Ibland är jag rädd för att somna för jag är rädd att drömma mardrömmar.. Det känns inte bra. En sak som är säkert är iallafall att jag kommer inte bli gravid på ett väldigt bra tag!!

Sen stör jag mig på drömmar också, det är så underbart att drömma när det är något bra man drömmer om, men när man vaknar blir man så beviken. Som i natt. Jag drömde att jag var i London och shoppade på Primark, sedan drömde jag att jag ver på solsemester med knallblått vatten, strålande solsken och efter det drömde jag att jag var i USA. Inte nog med det, så drömde jag att jag var ute och festade med mina vänner och jag träffade en som jag inte sett på väldigt länge. ÅH vad jag hatar att vakna och inse att det inte är verkligheten utan bara en dröm...

Nu ska jag ut med Ruff innan Lina hinner komma hit och Iikväll blir det träning sedan hemmalagade köttbullar med potatismos, brunsås och gurka -Mums! -Älskar lediga dagar!! :D

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: Jonasmariann

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-05-19 @ 10:35:48
URL: http://jonasmariann.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0