Fanvadjaghatardetta

Jag har hittat ett nytt sätt. Innan la jag tiden och min energi på allt som var dåligt kring mig, på vänner som svek mig om och om igen på saker som jag egentligen skulle lagt åt sidan och struntat i. När jag var nere bakade jag, jag åt nästan aldrig det jag bakade, men det var för att fördriva tiden med sånt som inte hade med någon att göra. Nu är det fan slut på detta! Nu har jag två underbara vänner som jag vet alltid kommer finnas för mig vid min sida. Är jag nere så sticker jag till gymmet, de senaste två veckorna har jag tränat non stop. Det är roligare än att baka, man träffar nya människor och man ser resaultat, det är kul!

Meningen var ju nu att jag skulle sova, men vemfan kan det?! Inte jag... Inte efter denna kvällen... Fyfan!

Jag skulle lyssnat på dig från första början.

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0