Om, om, om, om och om igen!

Folk tror att de kan bete sig hur som helst mot en och sedan komma tillbaka när det är krisigt läge för dem själva. Nu säger jag stopp! Efter att har förlåtit personer som behandlat mig illa har jag sedan gång på gång förlåtit dem. Jag har på något sätt försökt förtränga vad det är dem har gjort mot mig. Nu är det slut på det. Visst du kan få en chans, men en chans är det som gäller, för jag är trött på att bli sårad, förlåta och sedan bli sårad igen, det går som i en cirkel, runt och runt... Sviker man mig kan man inte räkna med att få en tredje, en fjärde och en femte chans igen.. Så enkelt är det bara! Har man sagt en gång innan att man inte vill vara med mig, att jag är konstig, ingen tycker om mig osv. så kan man rent ut sagt skita i att vara med mig! Då behöver man inte komma tillbaka till mig när man själv har det jobbigt, -Det kunde du tänkt på lite tidigare då! Innan du sa alla de sakerna.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0