Schyyy!

Sectrets comes, secrets goes..

Alla har vi hemligheter, vissa är hemska, vissa är bra, vissa är dåliga, vissa innebär ångest, vissa innebär lycka. En hemlighet är inte bara något man lovar att inte berätta för någon annan, en hemlighet är en del av dig. Genom att berätta en hemlighet för någon innebär att du delar med dig av ditt liv, den delen av dig som du inte skulle berätta för någon annan, någonsin. Det var längesedan jag hade någon stor hemlighet. En hemlighet som man knappt kunde hålla inne, man ville bara spricka, gråta och berätta den för alla, inte för att den var bra, men för det va så jobbigt att hålla den som en hemlighet. Jag berättade aldrig den för någon. Främst för att jag inte ville att någon skulle veta om den, men även för att jag har svårt att berätta saker då det känns som jag skryter och jag är verkligen inte den personen. Nu har jag en till hemlighet, den började som en liten, men den har vuxit.. Det är bara jag och en till som vet om den. Det är bara min och din hemlighet. Det är ingen som vet. Så ska det förbli. Bara vi som vet.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0