En vän som är bäst!

img_9003 (MMS)

Hängde med mamma in till stan vid tolv när hon skulle jobba, för att handla till ikväll. Egentligen skulle jag handlat själv, men då hade det gått så jäkla snabbt, och då hade jag bara fått sitta och vänta på att mamma skulle bli klar med sina kunder, så jag ringde Cassandra. Eftersom både hon och jag är rätt bra på att snacka så missade jag alla avfarter och svängar, haha, så det blev en liten omväg till affären. Nu har jag handlat, kollat på klänningar och ätit en bulle, så nu väntar jag bara på att mamma ska bli klar med sin restylane-kund så jag kan komma hem och börja förbereda inför ikväll! Ha en underbar dag trots det gråa vädret! :) PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0