Full rulle på jobbet

img_6854 (MMS)

Ännu en jobbdag med fullt ös. Eftersom en kände sig dålig idag på jobb så fick hon åka hem redan vid ett tiden så vi var bara tre idag, och där var det ingen rast eller vila! Allt gick i ett, som tur var har man väldens bästa jobbkompisar, så allt flöt på riktigt bra. Igår spenderades kvällen hos Niklas som fyllt 18. När dem skulle sticka ut så körde jag hem och kollade lite film, och Gud vad jag har längtat efter en filmkväll! Måste komma på något att göra i veckan, mer än att söka fulltids jobb och städa mitt rum... Några förslag? PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: Frida

Gå med mig på bio och titta på bridesmaids? (A)<3

2011-07-24 @ 18:50:04
URL: http://fridafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0