I full gång igen!

Herrejisses, denna unga dam får nog lära sig vad varva ner innebär. Efter frukosten i morse gick jag och hela familjen (förrutom min lilla bror) i rask takt ner till Falsterbo kanalen. Där filade vi lite med farmor och farfar och hjälpte till att snygga till båten och fästa tampar och lite annat smått och gott. Efter tre timmars fixande tyckte både jag och mamma att det var dags att bege sig hemåt, så det blev en rask promenad hem. Läser en jäkligt bra bok, så slängde mig i soffan med den i en timme, sedan drog jag iväg till gymmet och tränade i 80min, det va sååå härligt! Ikväll var jag i mina kusiners sommarstuga som dem har här nere (dem bor egentligen i Stockholm) och åt supergod middag och efterrätt! Sedan ringde min farbrors kompis och undrade om vi ville ut och åka vattenskidor. Så varför inte? Där spenderades några timmar ute på och i vattnet. Sedan skulle jag egentligen till SB, men fick hämta mamma o pappa från fest istället. Nu ska jag snart hoppa ner i min mysiga säng! PUSS PÅ ER <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0