I've done it again

img_8930 (MMS)

Än en gång har jag lyckats somna ute i lounch gruppen i trädgården.. Ja gårkvällen var så jäkla grym! Först middag och fix här hemma tillsammans med Linis sen blev det bussen ner till Violis för att förfesta, där vi träffade en massa trevliga folk, och jag lyckades även göra av med sommarkortet, körkortet och alla mina pengar.. Smidigt Carro!! Dock hittade jag det igen innan vi drog vidare till campingen i Ljunghusen, vilket var en jäkla tur annars hade chansen att jag kommit in i tältet varit väldigt liten.. Efter en vända in på campingen så drog vi in i Tältet, fullt ös (fast inte riktigt medvetslös vilket var tur det!) träffade en massa trevliga människor och dansade som bara den! Va hemma vid halv fem och somnade inte förrän sju då jag hade en pratglad brevid mig.. Vaknade iallafall pigg som bara den vid tolv och har varit på stranden nästan hela dagen idag, underbart! Ikväll är det sista dagen i Falsterbo så det är "all in" tonight, trots att jag jobbar imorgon, men vila kan jag göra från och med måndag för då är det bara poolkanten och paraply-drinkar som gäller! PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0