Kul.. Inte så roligt, nä..

Skulle sätta igång datorn, men då ville inte den starta, något problem med Vista.. När jag sedan skulle sätta igång min lilla rosa dator va batteriet slut och jag kan inte hitta sladden, kul.. Så nu har jag bara telefonen att skriva på i bloggen och gå in på internet. I och för sig gör ju inte det så mycket denna veckan när jag är i Turkiet. Kommer ändå bara ligga vid poolen i Side och vila ut mig efter denna "fart fyllda" veckan! Haha. Tänkte ändra designen på bloggen, men nu när man fått så många fina kom kommentarer av er så får det vara såhär ett tag till. Dessutom måste jag ha datorn för att fixa bloggens design. Nu har jag packat klart allt, plockat fram kläderna jag ska resa i och duschat. Så nu väntar bara sängen! För ikväll blir det en lugn kväll! PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0