Min brors dator och den 8juli

Den 8Juli och idag är det pappas födelsedag, GRATTIS!!, och tre dagbar kvar tills vi åker wohoio! Men ikväll är det utgång. Näst sista dagen på FHS och ikväll hänger Linis med. Nu ska jag bara försöka få tag på ett vitt band så jag kan komma in gratis i tältet ikväll, visst 140:- är inte jättedyrt för en utekväll, men om jag ska ut både ikväll och imorgonkväll och sedan utomlands så är det dyrt..

Riktigt tråkigt väder är det idag. Känns lite som vädergudarna inte tycker om att vår familj fyller år, haha. Men om tre dagar är det playan och poolkanten som gäller!

Nu ska jag fortsätta kolla på Familjen annorlunda, ett hämskt program! Tänk och ha 9barn, fy för säger jag bara! Jag är inte den som inte gillar barn, jag älskar barn, men att ha barn själv är verkligen ingen tanke jag har (just nu) och jag tänker aldrig i hela mitt liv skaffa 9barn.. Förstår verkligen inte folk som är 14-19år som skaffar barn, men aja, sålänge det inte är jag som får barn så.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0