Påväg!

Då sitter jag äääntligen i bilen påväg! Detta är nog första gången jag åker utomlands och känner att "ja jag har nog fått med mig allt!". Känner mig väldigt planerad och organiserad faktiskt, för ovanlighetens skull, haha. Gick till och med ut och satte mig i bilen innan alla var klara och när alla satt i bilen sprang jag inte in och "jag ska bara" utan det var bara att "trö på gasen" och rulla iväg till flygplatsen! Hoppas ni får en fin vecka i Sverige och att ni klarar er utan mitt bloggande i en vecka ;) PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: Malin

Vart det du som vann dagens blogg? Vinnaren är presenterad på min blogg =)

2011-07-11 @ 12:24:49
URL: http://maalinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0