Det jag vill!!

Jag har sagt detr förr, men jag säger det igen, det är lustigt hur människor förändras.

Ibland är förändringen bra och ibland är förändringen mindre bra. Det är inte bara människor som förändras, det är även tiden. Att det inte är så nu som det var för ett år sedan är för mig inget konstigt, men varför blir jag då så förvånad när människor förändras. Att människor förändras hör, för mig, hop med tiden, människor förändras liksom med tiden.

Har haft en toppendag idag. Jag har egentligen inte gjort något, men jag har insett att jag inte behöver stressa, rätta mig efter andra eller tänka så mycket på att andra ska få som dem vill, utan jag ska göra det jag vill och det känns så jäkla nice!

Nu ska jag kolla vidare på HIMYM

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0