I'm back!

Åh, nu va det ett bra tag sedan jag skrev!! Hoppas ni inte slutat följa bloggen för det, har bara haft lite mycket nu på sistonde, för som de flesta vet så tag jag ju studenten på fredag!!!!!! WOHOIO!

I och med att jag snart tar studenten så hade vi de traditionella utsparkslekarna och fyfan vad kul det var!!!! Jag hade världens underbaraste lag, härlig laganda, skratt och sikken sammanhållning! Kunde inte blivit ett bättre lag! Vi gjorde allt möjligt, badade i kanalen, badade i fontänen på Gustav adolfs torg, åkte kundvagn genom Malmö, poserade i skyltfönster, strippade på centralen, kramade vakter och en massa massa annat.

Bider och video togs under hela dagen och kvällen. Här kommer några!

Frida i underkläder på Gustav..

Mitt superhärlig lag <3 ...

Kundvagn genom hela Malmö...

Badande i kanalen...

?...

Agge och Johanne på Stortorget...

Jag på Cassandras rygg, varför? -Ingen aning, men mest för det va kul!

Nu ska jag sova, har inte sovit på riktigt sedan i onsdags... Anledningen har varit ett konstant festande och än är det inte över! Har bara en kvälls uppehåll.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0