Midsommar!

Min midsommarångest försvann igår då jag bestämde mig för att ta den sista platsen i bilen upp till Halmstad. Kan säga att det va ett sjukt bra val! Riktigt bra midsommar hade jag och mycket nytt trevligt folk träffade jag också. Denna midsommaren slutade alltså inte med en tråkig hemmakväll utan med en utgång i Halmstad med sjukt underbara personer! Bra val at hänga med Carro!

Det togs inte mycket bilder igår, och dem som togs har såklart inte jag... Så det blir tyvärr inga bilder från midsommar.

Nu är jag hemma, nyduschad och sitter i soffan, kollar film och äter godis med en fruktansvärd huvudvärk. Skulle egentligen åkt över till Danmark nu när jag kom hem, men så bidde det inte.

Nu ska jag kolla vidare på filmen!

Bild från förra midsommar
PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0