15grader och strålande sol

Det är dagar som denna som gör att man glömmer allt tråkigt och ser framåt!
Det är dagar som denna som jag älskar!
Det är dagar som denna som jag lever för!

Med andra ord är detta en otroligt bra dag, utan att det egentligen hänt något speciellt. Jag försov min till första lektionen i morse och den andra var inställd, så jag gick upp ur sängen vid halv 11 och gjorde mig en riktigt god frulle av det nybakade brödet som jäst över natten och som mamma satte in i ugnen innan hon åkte till jobb. Min frulle avnjöts naturligtvis ute på terassen i det underbara vädert, då det inte bara var soligt utan även varmt! Så där satt jag i mitt pyjamas linne och shorts, underbart va det! Efter frukosten kom Josefine och snackade lite, sen satte jag en till deg till ett bröd, gick ut med Ruff och nu ska jag snart träffa Emelie innan jag ska rulla iväg till gymmet.


Halvdöd trädgård, såhär innan den riktigas våren haha..

Livsnjutning till MAX!!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0