99 dagar och heeeelg!

Måste ju bara börja med att gårkvällen va riktigt grym! 100 dagarsfirande med (alla) 3:orna på skolan, riktigt kul hade jag och jag tror alla som var med håller med mig. Kvällen började på Ice där det blev drinkar, kareoke och "uppsamling" redan där va det sjukt härlig stämmning. Vid elvatiden begav hela gänget sig till Babel och skakade loss, senast jag hade så kul på uteställe va lussevakan. Nu är det bara 99dagar kvar till studenten och jag har inte varit så taggad på att ta studenten som jag blev igår. Det tråkiga är bara att det är så många i min klass som också är pepp på att ta studenten och har varit det ända sedan i höstas, men hängde inte med ut igår, snacka om att de gick miste om en riktigt rolig utekväll tillsammans med underbara personer!

Shit! Mitt rum ser bokstavligt talat ut som om det har varit ett krig här! Mitt rum har nog aldrig varit så stökigt, och det säger inte lite!!Så nu skruvar jag upp musiken till MAX och sätter igång med städandet..

PS. Är övertaggad till helgen nuuu! DS.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: sess

var ska du ut i helgen? :)

2011-03-03 @ 19:15:08
Postat av: Annica

städa här med. ;D

2011-03-03 @ 19:20:39
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0