En till dag...

Ännu en dag hemma som sjukling.. Fan vad tråkigt det är att vara hemma måste jag bara säga! Inget för mig, då är jag faktiskt hellre i skolan, belive it or not, but it's true!

Har hållt på med denna förbannade vetenskapliga rapporten hela dagen (paralellt med TV-tittandet) men nu är jag snart klar med en del. Bara två delar kvar då! Tog en paus innan och bakade kladdkaka, bara för min lilla kusin festade mig så oerhört mycket igår när han hade bakat det. Den blev riktigt god ska jag säga er! Smaskens.

Nu måste jag bli frisk till imorgon för då ska jag bannemig träna! Plus att det är imorgon vi har den roligaste lektionen på hela veckan i skolan, så den kan man ju inte missa.

Bild från tennislägert 2008

Nu ska jag dyka ner i mina böcker igen

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0