En tjej som är trött på det mesta med killar...

Jag blir så trött...Innan idag satt jag och Lina och snackade, samtidigt som vi pluggade det sista till denna veckan. Så fick jag ett sms, och så började jag tänka, varför skrev han så? Så började vi snacka allmänt om killar och sen frågade jag Lina varför det är så många som tror att jag är intresserad av dem när jag inte är det? För när man väl träffat en trevlig, snäll och rolig kille som man vill vara med, så vågar de inte träffa mig den dagen vi väl ska ses, och jag börjar faktiskt tröttna på det.. Så svarade Lina; nä men det är ju inte så konstigt, du är ju helt flörtig och så, det är därför du inte blir av med killar som du inte vill vara med, du är helt enkelt för snäll. 

Jaha, vad ska man göra åt det? För snäll.. Ja, det är ju kul att höra att man är snäll och så men vadfan liksom.. Jag vill inte vara den tjejen som killar kommer till när det passar dem.. Sen är det skitjobbigt att man inte blir av med de killarna som jag inte är intresserad av, eller de killarna som man bara vill ha som vän, men tror mycket mer..

 Jag är så trött på att killar som jag snackar med tar mig för att vara en player. Jag menar, jag är absolut inte den tjejen som är en player, och det vet de flesta av mina kopisar. Det är så tråkigt, för jag varken är eller vill vara den där tjejen. Jag skriver inte detta bara för att en av mina närmsa vänner sa det till mig innan idag, utan för jag är så trött på killar som håller på och tror jag är en player och bara håller på med mig för skojs skull...

Nä, nu ska jag träna bort min ilska (frapinon med för den delen) ;)
                  
PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0