En tyst kväll fylld med ilska.

"Kärlek kommer, kärlek går"
Även så är det med  vänskap,
"vänner kommer, vänner går". 
Även om man inte tänker på det så är man ju faktiskt också en vän med den personen man älskar, och man älskar sina vänner. Allt går runt, hade det inte varit så, så hade man aldrig kunnat ha vänner eller någon kärlek.

Idag träffade jag en person jag aldrig träffat innan, vi har snackat och smsat innan, men aldrig träffats. Det är konstigt hur vi kan ha så mycket gemensamt och så mycket att snacka om utan att aldrig ha träffats. Det känns som vi har känt varandra hur länge som helst. Det roliga är att vi träffades på sätt och vis genom en kille som vi båda varit mer eller mindre tillsammans med.

Det var länge sedan jag var så arg som jag är nu. Jag har ont i huvudet så arg jag är och jag bara känner att jag vill kasta något i väggen. Då är det illa. Jag är så himla arg på en person som jag inte riktigt insett ha varit en stor jävla idiot tidigare. Mer ska jag nog inte skriva nu, för då kommer allt fram, och känner att det kanske inte är så bra, även om jag mer än gärna hade velat skriva det.
Har sagt det förr, säger det igen, jag tänker inte förlåta dig fler gånger..

Nu ska jag snart sova, så huvudvärken kan går bort...

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0