Enriktigt bra helg och en ledig måndag!

Som ni kanske redan vet så har jag lite problem med hur jag ska svara på kommentarerna i mina inlägg... Tråkigt!

Iallafall, min helg har varit absolut på topp! KB, firande av Karro, firande av Viola och Slagt, en massa nya människor, helt underbart! Dock känner jag att den kommande helgen får bli utan utgång, känner mig aningen sliten efter att ha varit ute varje helg + några dagar till sedan jullovet.. Haha.

Kan inte göra annat än att känna mig så otrolig nöjd nu när det börjar bli vår, solen skiner och folk bloggar om våren, vårkläder och annat som har med våren att göra. När man kommer in på blogg.se s hemsida ser man startsidan fylld med "vår-fynd". Då känns det bra att allt det som de har lagt upp bilder på, i kläd-, smycke- och skoväg, har jag köpt för under halva det priset i London. Ett bälte för 100kr köpte jag i London för 10kr, ett par solbrillor för 100kr köpte jag för 15kr, klänning för 300kr köpte jag för 150kr osv. Snart bär det av igen, fast mer på en shopping/tåg/flyg/bil-resa.

All shopping från London när jag och mammsi va där

Nu ska jag ut med Ruffemannen!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0