Ett litet deppinlägg..

Jag hatar den känslan när man är ledsen, men man inte riktigt kan sätta fingert på varför man är ledsen. Just så känner jag mig nu.. Fast egentligen vet jag nog varför jag är ledsen men jag kan inte säga det för jag har det i huvudet, som en enda röra som inte går att forma till ord. Just nu vill jag så jäkla mycket men jag vet varken hur jag ska göra det eller när, eller om jag ens vill, för det man gör har alltid konsekvenser och de konsekvenserna är jag inte riktigt säker på om jag vill möta. Som det ser ut just nu så orkar/vill jag inte det.

Nu ska jag städa undan lite på mitt rum... Igen för det ser ut som ett bombnedslag.

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: ida

Vad tråkigt! Hoppas det bli bättre:)

Hade du det bra på slagt i helgen? Jag var också där och tänkte komma fram och hälsa, men jag såg dig inte!

2011-03-06 @ 23:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0