Första dagen på denna månaden!

Egentligen har jag apmycket att göra, svenska som ska skrivas, religion som ska påbörjas, engelska som ska läsas, rättskunskap som ska fixas, ändå fastnar jag här.. Det finns någon konstig dragningskraft till att göra allt onödigt som man bara kan komma på att göra än just det man ska göra! Varför är det så?

Skoldagen var ju inget att hänga i granen heller precis.. Trodde vi skulle ha rättskunskap som vanligt, nä istället kommer man till skolan, och då är den lektionen ersatt med en sammarbetsövning, en diskussion om "vem som hade blivigt räddad först från en livbåt"?! Vad är det?

Aja, nu är jag iallafall hemma och har skrivit det mesta på estetiska grejen. Bara ppt kvar där.

Jag fick riktig lust till att sätta mig i bilen och bara köra, jag vet inte vart, men fort ska det vara.

Jag vet att jag har lagt upp denna låten innan, men den är så bra! Och vilka minnen man får av att lyssna på den. Ena sekunden kan jag sitta och skratta för den påminner mig om dig, andra sekunden nästan sitta och gråta för vi hade så kul och de minnena jag hade med dig aldrig kommer tillbaka. Det är sjukt vilka känslor man kan få av att bara höra en låt! En låt som man egentligen inte tror betyder så mycket för en som den verkligen gör. Denn låten beskriver allt för mig! Jag får verkligen den känslan som de minnena jag har till denna låten och texten.

Nu sak jag bege mig tillbaka till den hög med läxor jag har!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0