Känns som man bara vill ge upp och lite till..

Jag vet att ibland skriver jag mils långa inlägg, men jag mår så bra av att skriva av mig, det är lite som terapi för mig.
  
Just nu är allt upp och ner. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att få saker och ting på rätt köl igen. Det är svårt, för det är inte mig det handlar om, det är så många i min närhet som ställer till med så mycket. Jag älskar att hjälpa mina vänner när de behöver hjälp, är nere eller bara behöver en stöttande vän vid sin sida, så det är inte det att jag inte vill hjälpa till, utan det är att jag inte kan hjälpa till, jag känner mig så hjälplös, fast än det inte är jag som behöver hjälp. Allt är krångligt och invecklat och ovanpå det har man en massa måsten som ska göras.

Detta har varit en riktigt skum dag, har nästan somnat på alla lektioner jag haft (3stycken och 5timmars håltimme mellan dem) sedan har jag pluggat hela dagen och snart, snart, snart ska jag sova, så denna deppkvällen kan ta slut.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0