Som ny

Det va inte bara underbart fint väder idag, det var även över +5grader!!! Heeelt otroligt skönt!

Efter att ha stått i tvättkön i 35min till att få tvätta bilen tröttnade jag och drog hem.. Hade jag stått kvar i kön hade jag fått stå där i två timmar till, så istället tvättade jag den när jag kom hem och riktigt fin blev den!


Jag fattar verkligen hur vissa personer tänker när de gör saker. Folk är så otroligt egoistiska och ändå får man inte vara egoistiska i vårt samhälle... Hur går det hop? När de själva är egoistiska är det helt okej, men när man själv är egoistisk får man en massa blickar, det snackas bakom ryggen osv. otroligt tråkig.. Menmen what to do what to do?!

Nu ska jag.. Ja vad ska jag göra egentligen haha.. Snacka om rastlös lördag, men bilen blev fin iallafall!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0