Läker tiden alla sår?

Jag älskar verkligen mina vänner, men jag älskar inte när folk som varit mina vänner, sumpat det (flera gånger) försöker vara vän med mig på ett sätt som bara blir läskigt.

Igår va jag riktigt arg, jag har aldrig varit så arg på en person som jag varit så pass nära innan, jag var så arg att jag fick huvudvärk, och då är det illa om man är mig. Idag hade jag lugnat ner mig betydligt. Innan har jag känt att jag velat berätta det mesta för mina vänner. Så va det inte med det som hände igår, det kändes så obetydligt, då det gått så långt att det bara var patetiskt att berätta för mina vänner. Jag berätta lite ytligt, för en väldigt bra vän, hon märkte hur arg jag blev av att bara berätta så lite av det som hänt, och hon förstod att jag var det.

Ikväll fick jag istället riktigt ont i magen, det va efter ett sms jag fått, det känns lite creepy att folk vet nästan precis allt man gör. Det skrämmer inte mig, men det är ganska obehagligt, när man får ett sms där det står vad jag gör just precis i den stunden..
  Jag berättar det mesta för mina föräldrar, jag har inte gjort det förr, men nu känner jag skit samma, vill dem veta så varför inte?. Det är jobbig när man får ont i magen av en sånhär sak, man kan inte dricka bubbelvatten, äta fil eller ta en promenad för att det ska gå över, det är precis som det är en knut i magen som inte går att knyta upp. Känslan av att någon annan än jag har gjort knuten är bara sjukt irriterande och på samma gång obehaglig, för inget hjälper, man får väl tro på att tiden läker såren, är det inte så man säger?

Nu ska jag sova natti natti

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: ida

hejhej! Bloggar dina vänner också? :D

2011-03-16 @ 18:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0