Vårstädning, fågelkvitter och en fortsättning

Ibland bara känner jag mig så jäkla opepp på att göra saker.. Som ni alla vet som läser min blogg så är jag så jäkla trött på alla läxor.. Det är inte bara skolan jag är opepp på, det är så mycket runt om som kräver energi, städa, laga mat, ut med hunden, träna och tänka på alla andra.

Man märker verkligen att alla vill ha vår nu... Folk får vårkänslor och blir helt lyckliga, tar upp kontakten igen, folk börjar göra iordning sina sommarstugor här nere, fåglarna kvittrar, men det finns en hake, vårvädert är fortfarande inte här... Det är kallt och molnigt, mycket tråkigt!!

Fick mina foton idag, så när jag har tid är det bara att sätta igång! Och usch, då kommer längtan av sommaren och minnena med vänner tillbaka.

Någon gång måste vi alla fortsätta leva, du kan inte leva i det förgångna, time to move on! Även om man inte riktigt vill, eller känner att man kan, så släpp taget och fortsätt leva livet.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0