17ÅR!!!

img_1096 (MMS)

Shit, asså kan knappt fatta hur snabbt tiden går! Igår fyllde min bror, min lilla lillebror, som inte är så liten längre, 17år! Det firades först på restaurangen Moonlight inne i stan och avslutades med en runda på Big Bowl. Riktigt mysigt va det att hitta på något med hela familjen, det var så himla längesedan vi gjorde något tillsammans. Idag är det fredag och även min namnsdag! :) firar det med lite shopping, haha. Fast just nu sitter jag utanför Gallerix på Entré och väntat på att mamma ska bli klar med skylten till min student (som jag inte får se, därför sitter jag utanför). Vad ska man önska sig i studentpresent? Förslag?! Jag har inte en blekaste aning på vad jag skulle kunna tänka mig. Tycker egentligen inte att det är så nödvändigt, men alltid kul med paket jue ;) PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: Eric

Tack för att du nämner mig i din blogg..

2011-05-24 @ 11:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0