En kväll med gänget

Hade tjejerna här hemma igårkväll, det blev mycket snack, skratt och grillat. Riktigt trevligt var det att ha de från skolan samlade innan vi ska ta studenten. När alla gått var det inte mycket kvar att plocka undan (vilket var sååå skönt att slippa!) och det hade slutat regna, så jag och Cassandra tog en liten promenix och gud vad jag har saknat att umgås så med henne!
Efter promenaden bäddade vi och la oss i friggeboden, tog fram datorn och kollade på gamla resefilmer som vi gjort, shit så ball det va! Vi skrattade högt till varje film, så mycket konsiga saker vi gjort när vi varit på semester tillsammans, helt sjukt. Vi snackar i mun på varandra helatiden och man fattar nästan ingenting, och nu när vi såg filmerna, ja då snackade vi lika mycket, haha.

Nu har vi ätit frulle och Cassandra har gått till bussen för att hinna till sin matte. Fick nyss ett sms från Louise att vi flyttat fram redovisningen till torsdag så jag är ledig idag! Sweet.

Nu ska jag plugga lite och sedan blir det en joggingtur ute i regnet!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0