Går det bra i livet går det skit i skolan och tvärtom! -Why?!

Sikken jävla dag.. Inget har gått som det ska idag. Dock blev jag typ klar med ett arbete, men som tack för det fick jag tillbaka ett stort arbete som jag nu måste skriva om! FML idag..

Frågan om det var det huset vid oss som träffades av blixten i söndags, om det va det som var på nyheterna, kan jag inte svara på, för jag såg inte nyheterna i söndags och jag kunde heller inte hitta det på TV4nyheterna.se.

Erik, jag ser redan dig som en bror, alltså hör du ju till familjen, vilket gör att jag nämde dig också ;)

Sista frågan, nä, Lina skriver inte blogg. Det är många av mina vänner som bloggar, men inte Lina.

Nu ska jag gå och bädda om min säng, men det kommer väl inte finnas några rena sängkläder till mig, och det kommer jag väl märka när jag redan kastat de jag har nu i smutsen... Skulle inte förvåna mig om det blir så efter denna dagen!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-05-25 @ 00:05:24
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0