Home sweet Home!

Nu är jag hemma från London! Trots att jag har haft jättetrevligt och shoppat en massa tillsammans med lina, så är det riktigt skönt att vara hemma igen:) Nu har jag även klarat av första delen i jobbutbildningen, så jag är ganska trött, men är ledig imorgon så ska kolla lite tv innan jag somnar. Ibland blir jag väldig konfundersam. När folk agerar på ett visst sätt och visar att de verkligen bryr sig jättemycket om en, men efter en kort tid, när man visat att man bryr sig lika mycket om den personen, så slutar den personen bry sig om en. Hur hänger det hop? Jag trodde att man brydde sig om den personen man tyckte om att umgås med och ville att den personen skulle bry sig lika mycket om en, som man själv gjorde. Antar att jag har fel där när det gäller vissa personer. Nu ska jag sova lite! Så kommer det bilder från London imorgon :) PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0