Myskväll - Utekväll!

Gårkvällen blev inte riktigt som planerat. Det var inplanerat en mysig hemmakväll med film och annat gott. Kände liksom att det har jag gjort nu hela veckan, så istället tog jag på klackarna och begav mig ut istället, tillsammans med några kompisar till Strandbaden i Falesterbo. Från en mysig hemmakväll till en sjukt grym utekväll!!
Det var längesedan jag dansade så mycket! Fyfan vad kul det var! Måste säga att det är sjukt mycket roligare att dansa på 16+ än vad det är tt dansa på 18+. På 16+ är dem inte så stela och de försöker verkligen inte vara fina i kanten som ganska många på 18+ är, haha. Slutade med att jag stod i mitten och battledansade mot några killar och en annan tjej, haha, grymt va det! Sist jag dansade så var när jag var 16, på 16+..

Idag har jag bara suttit och slappat i saffan tillsammans med min bror som också är lite sliten sedan igår ;)

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0