Today i don't feel like doing anything!

Japps, det är inte bara en grym låt, det har varit så jag känt att min dag varit..
Dock har jag ändå gjort en massa; Jag sydde om min byxdress som jag köpte i London, jag har solat, jag har gjort klart lite läxor, jag har varit ute med Ruff, jag har chillat och jag har chillat.

Nu ska jag snart räkna lite kort, som jag MÅSTE kunna till det nya jobbet.. Känns som det aldrig kommer sitta, men jag får öva satan.

På fredag är det Sunds bal och jag har fixat allt nu... Förutom att balklänningen är halvfärdig :/, men aja, det fixar jag imorgon, för jag fick nyss reda på att jag är ledig imorgon! :D Wiohio!!

Ikväll är det 30 dagar kvar till studenten, vilket resulterar i 30dagars picknik på musikkullarna i Västra Hamnen. Riktigt mysigt ska det bli!

London var underbart, mycket shopping, mycket promenixande och mycket chillande. Alla dagar var soliga och jag är så nöjd med resan. Vi tog en massa bilder, fast Lina tog de flesta, men här är några!









PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilka fina bilder (:

2011-05-11 @ 20:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0