Trögstartat

Det kan man ju verkligen säga!
Nu har jag tränat kondition i 40min och kört ett styrkepass på 30min, duchat och ätit lite. Jag har alla förutsättningar för att lyckas skriva till det sista på uppsatsen som ska vara inne på torsdag. Dock lyckas jag inte! Vafan, jag vill ha det gjort, men det är något som gör att jag absolut inte kan fokusera på det jag ska. Det är precis som läxorna är + och jag är +, som i en magnet och +&+ går ju inte få hop..
Jag tror det är tanken som satt sig i huvudet, tanken om vad du sa i helgen som ligger där och väntar på att jag bara ska börja tänka på den.. Det är nog det som gör att jag absolut inte alls kan fokusera. Jag kan göra det lätt för mig nu och tänka på den saken och sedan ta tag i läxorna, men då kanske jag får det svårt sedan, just för jag började tänka på hur jag ska göra med den saken? Sedan kan jag ju göra det svårt för mig nu, och inte tänka på det du sa, och då kanske allt blir lite lättare sedan? Aja, jag vet inte..

En sak vet jag iallafall, denna våren har jag fått tillbaka så många vänner som jag inte ens kunde drömma om att bli vän med igen, men det har visat sig att alla kan ändras, du, jag, ja alla!
Man inser att det man gjorde då var fel och nu vill man rätta till det igen och varför ska jag vara den sura som inte vill? Det tjänar jag inget på, inget alls, så lika bra att bli vän och se hur det går, förhoppningsvis blir allt lika underbart som det var innan det där som skiljde en åt kom mellan oss.

Älskar verkligen dessa låtarna! Någon gammal låt och några nya

Nu ska jag verkligen börja plugga!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0