Wake up it's a new day

Godmorgon alla sömnglada sängfantaster! Idag är en ny dag, som börjar utan solsken och blå himmel... Iallafall för min del, vilket gör att det känns lite extra tungt att stiga upp ur sängen. Det är inte alltid man vaknar med ett stort smile på läpparna och går upp ur sängen, traskar in till köket och möts av nygjord frulle och kaffe. Dock har jag fått uppleva detta sedan i fredags, och det har varit hur mysigt som helst! Idag fanns det inget smile på mina läppar, himlen var inte blå, solen var inte framme och frullen var inte framdukad. Jag hänger inte läpp för det, men visst hade det varit underbart om det varit som innan, eller har jag fel?! Även om man vet att något är fel, men man vet även att sanningen svider 10000gånger mer än lögnen, ska man då hålla sig till lögnen som man vet att personen blir glad över? Eller ska man berätta sanningen som kommer leda till total misslycka? Min bror var tydligen hemma, så nu ska vi sätta oss och äta frulle tillsammans :) PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: jesus

tjohoo! Super nice blogg,

Bloggar lina också?

Pussen

2011-05-24 @ 17:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0